Positief Afwijkend een Bestseller

“Positief Afwijkend een Bestseller” is de titel van een praktisch leerboek waarin positief afwijkend verkoopgedrag wordt gestimuleerd, toegespitst op het verkopen van diensten.

Primair geschreven voor de (aspirant) dienstverkoper, maar zeker ook nuttig voor de salesmanager die met de inhoud meer resultaat uit zijn team wil halen.

De hoofdstukindeling is gebaseerd op de sales-customer-lifecycle. Van telefonische acquisitie, klantgesprek, aanbieding tot en met het in stand houden van de klantrelatie. Het bevat tips om je als (aspirant) verkoper positief te onderscheiden van de massa én je concurrent.

Het boek bevat een aantal nuttige checklists en eindigt met een aantal verkoopanekdotes. Elk hoofdstuk wordt vooraf gegaan door een “wijsheid” die aan het einde van betreffend hoofdstuk wordt toegelicht. Tevens is er voldoende ruimte opgenomen voor het maken van notities.

 

“Positief Afwijkend een Bestseller” is hij of zij die de tips serieus in de praktijk weet toe te passen.