e-BOOKS

Gratis Downloads

Onderstaande e-Books/PDF’s mogen onbeperkt (gratis) worden gedownload, worden gedeeld, worden doorgestuurd, worden afgedrukt met instandhouding van de bronvermelding.
 

POSITIEF AFWIJKEND EEN BESTSELLER

“Positief Afwijkend een Bestseller” is de titel van een praktisch leerboek waarin positief afwijkend verkoopgedrag wordt gestimuleerd, toegespitst op het verkopen van diensten.
Primair geschreven voor de (aspirant) dienstverkoper, maar zeker ook nuttig voor de salesmanager die met de inhoud meer resultaat uit zijn team wil halen.
De hoofdstukindeling is gebaseerd op de sales-customer-lifecycle. Van telefonische acquisitie, klantgesprek, aanbieding tot en met het in stand houden van de klantrelatie. Het bevat tips om je als (aspirant) verkoper positief te onderscheiden van de massa én je concurrent.
Het boek bevat een aantal nuttige checklisten en eindigt met een aantal verkoopanekdotes. Elk hoofdstuk wordt vooraf gegaan door een “wijsheid” die aan het einde van betreffend hoofdstuk wordt toegelicht. Tevens is er voldoende ruimte opgenomen voor het maken van notities.
“Positief Afwijkend een Bestseller” is hij of zij die de tips serieus in de praktijk weet toe te passen.


______________________________________________________________________________

POSITIEF AFWIJKEND EEN TOPPROFESSIONAL

‘Positief Afwijkend een Topprofessional’ is toegespitst op het ontwikkelen van commerciële vaardigheden van personen die geen primaire commerciële functie hebben. Denk aan adviseurs, projectleiders/-managers, product-/servicemanagers, bidmanagers en topprofessionals. Kortom, sleutelfiguren in de klantrelaties, met vaak hele belangrijke klantcontacten. Zij beschikken veelal over onvoldoende commerciële kennis en vaardigheden om commercieel te ondernemen.

Ondanks de vaak ietwat extroverte opstelling van de topprofessional geeft de inhoud van dit boek hem/haar handvatten om de klant met meer zelfvertrouwen commercieel tegemoet te treden, te netwerken, te socializen, op koopsignalenjacht te gaan en oplossing(srichting)en aan te bieden met het doel … te scoren!


______________________________________________________________________________

POSITIEF AFWIJKEND NAAR OPTIMALE KLANTTEVREDENHEID

Dit e-book bevat handvatten om optimale klant-tevredenheid te bewerkstelligen. “Beste opdrachtgever, wat moet ik u over 3/6/9/12 maanden vragen om te weten dat u optimaal tevreden bent”.
Het antwoord kennende stelt jou staat de klant/opdrachtgever te laten percipiëren dat je er alles aan doet om aan zijn/haar verwachtingen  te voldoen.


______________________________________________________________________________

TELEFONISCHE ACQUISITIE

“Telefonische Acquisitie, Positief Afwijkend” is de titel van een praktisch leerboekje waarin positief afwijkend belgedrag wordt gestimuleerd.
Primair geschreven voor de aankomende verkoper, account- of relatiemanager, startende ondernemer of ZZP’er op basis van het gelijknamige hoofdstuk in het boek “Positief Afwijkend een Bestseller”, ook van deze auteur.
Meer dan 25 telefonische acquisitie tips om je positief te onderscheiden van de massa én je concurrent.
Daarnaast een aantal nuttige checklisten en een beetje humor. Ook vind je in elk hoofdstuk wel een wijsheid (met toelichting ;-).
“Positief Afwijkend” is hij of zij die de tips serieus in de praktijk weet toe te passen.


______________________________________________________________________________

IN PULSE

Verzameling van op LinkedIn gepubliceerde blogs.










______________________________________________________________________________

INTAKE-/SOLLICITATIE TIPS

Een intake- of sollicitatiegesprek vertoont grote overeenkomsten met commerciële vaardigheden.
Tips van OffersBusiness, of in dit geval OffersJob ;-). Succes!



______________________________________________________________________________